Čo je Lístocheck?

Lístocheck je nový a jednoduchý portál na nákup vstupeniek na koncertné podujatia. Veríme, že v súčasnosti by kúpa lístka nemala predstavovať stresujúci zážitok v spleti archaických systémov. Naopak, cez Lístocheck s užívateľsky príjemným rozhraním, máte vstupenku v maili v priebehu pár minút. Napríklad aj cestou na samotnú akciu. Lístocheck je nákup vstupenky v 21. storočí. Vitajte.

eTiket či FanTiket?

Toto je najzávažnejšia otázka, ktorou vás potrápime. Ak si nepotrpíte na samotnú vstupenku, celkom určite vám postačí eTiket, ktorý si vytlačíte doma (alebo v práci, kdekoľvek) v štandardnom formáte A4. Tú si nezabudnite vziať so sebou na koncert. Ak pre vás ale vstupenka nepredstavuje iba nutný zdrap papiera, zvoľte FanTiket. Viac informácií tu.

Kde si môžem lístky prevziať?

V tejto chvíli je možné si lístok stiahnuť a vytlačiť doma (eTiket), alebo ho pre Vás vytlačíme my a pošleme poštou alebo kuriérom (FanTiket). Viac informácií tu.

Akcia je už čonevidieť a FanTiket ešte neprišiel?

Nech sa pri doprave stalo čokoľvek, určite raz dorazí. Nemajte obavy, v emaili, v ktorom oznamujeme vybavenú objednávku, nájdete PDF verziu svojej vstupenky, s ktorou vás na akciu určite pustíme. Mimochodom, nie, dvaja ľudia sa s rovnakou vstupenkou na koncert nedostanú, tak nešpekulujte :).

Aké ponúkate spôsoby dopravy?

FanTikety doručíme prostredníctvom klasickej pošty – doporučeným listom do vlastných rúk. Boli by sme totiž veľmi neradi, keby si vaše exkluzívne lístky niekto privlastnil.

Akými spôsobmi môžem uhradiť svoju objednávku?

Objednávku môžete uhradiť tradičným bankovým prevodom (na číslo účtu SK3411000000002944037774, ako variabilný symbol použite číslo vašej objednávky), okamžitým bankovým prevodom (Slovenská sporiteľňa, ČSOB, Poštová banka, Tatra banka, UniCredit Bank, VÚB Banka) prostredníctvom brány Besteron, alebo platobnými kartami VISA, MasterCard a Maestro prostredníctvom brány GoPay.

Ako uhradiť objednávku zo zahraničia?

V súčasnosti je možné objednávku zo zahraničia zaplatiť platobnými kartami VISA, MasterCard, Maestro a medzinárodnou SEPA platbou. Ak sa rozhodnete pre SEPA platbu, realizujte platobný príkaz na číslo účtu (IBAN) SK3411000000002944037774, swift/bic kód: TATRSKBX. Do správy pre prijímateľa uveďte, prosím, číslo vašej objednávky.

Potrebujem upraviť svoju objednávku

V každom prípade nás kontaktujte prostredníctvom kontaktného formulára na stránke kontaktov. Niektoré úpravy sú, iné nie sú možné. Možnosti si s vami prejdeme individuálne.

Môžem vrátiť vstupenku v prípade zrušenia alebo zmeny podujatia?

V prípade zrušenia podujatia je možné vstupenku vrátiť do 30 kalendárnych dní od pôvodného plánovaného dátumu konania podujatia. Kontaktujte nás na support@listocheck.sk. Upozorňujeme, že oprávnené zmeny programu sú vyhradené. V prípade zrušenia, preloženia podujatia alebo zmeny programu neuhrádzame výdavky držiteľa vstupenky spojené s týmito zmenami (ubytovanie, cestovné náklady a podobne). O prípadných zmenách informujeme v rubrike Zmeny a zrušenia a e-mailom v podobe newslettera alebo e-mailom pre všetkých zákazníkov, ktorí si zakúpili vstupenky na dotknuté podujatie. V prípade preloženia podujatia na iný dátum sa platnosť všetkých vydaných vstupeniek na preložené podujatie automaticky prenáša na nový dátum bez nutnosti akejkoľvek akcie zo strany zákazníka alebo držiteľa vstupenky. Vstupenku na preložené podujatie má zákazník právo vrátiť do 30 kalendárnych dní odo dňa oznámenia náhradného termínu konania podujatia na listocheck.sk, ak sa toto podujatie neuskutoční skôr. Právo na vrátenie vstupenky na preložené podujatie zákazníkovi zaniká jeden kalendárny deň pred náhradným termínom podujatia, ak sa toto podujatie uskutoční skôr ako 30 kalendárnych dní odo dňa oznámenia náhradného termínu.

Môžem zrušiť zaplatenú objednávku?

Zrušenie už zaplatenej objednávky nie je možné. Storno objednávky musí povoliť organizátor podujatia z dôvodu zrušenia alebo preloženia podujatia. Na vstupenky sa nevzťahuje zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Nedostal som od vás potvrdzujúci e-mail, čo mám robiť?

Ako prvé si skúste skontrolovať priečinok Spam, kam mohli naše e-maily nešťastnou náhodou spadnúť. Ak tam naše e-maily nenájdete, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo na support@listocheck.sk.

Prečo musím uviesť meno a priezvisko držiteľa vstupenky?

Kontrola mena držiteľa vstupenky môže, ale nemusí, byť ďalším bezpečnostným krokom pri vstupe na samotné podujatie. Je nutné uviesť skutočné meno, aby ste predišli nepríjemnostiam. Ak kupujete vstupenku ako darček pre ďalšiu osobu, napíšte jej meno.

Kto je prevádzkovateľom Lístocheck?

Prevádzkovateľom Lístocheck je Lístocheck s.r.o., Košická 52/A, 821 08 Bratislava, IČO: 50 738 496, IČ DPH: SK2120452048. Lístocheck s.r.o. sa zaoberá iba prevádzkou webstránky www.listocheck.sk a produkčnými aktivitami, spojenými s kontrolou vstupeniek na podujatí.

Mám inú otázku

Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára na stránke kontaktov.