Proces nákupu
– 1. Pridanie do košíka
– 2. Vytvorenie objednávky – košík
– 3. Kontrola objednávky
– 4. Platba
– 5. Vyhodnotenie objednávky
– Zrušenie objednávky
Spôsoby dopravy
Spôsoby platby
Správa vášho účtu
Stav vybavenia objednávky
– Ak sa vo vašej objednávke nenachádza fyzický lístok (FanTiket)
– Ak sa vo vašej objednávke nachádza aj fyzický lístok (FanTiket)
Všeobecné obchodné podmienky
Najčastejšie otázky
Kontaktný formulár
Proces nákupu:
1. Pridanie do košíka
Nákup na Lístocheck sa začína kliknutím na Pridať do košíka na stránke konkrétneho podujatia, čím sa zvolený typ lístka pridá do vášho košíka. Čo sa nachádza vo vašom košíku môžete okamžite zistiť kliknutím na odkaz “Do košíka”, ktorý sa okamžite objaví vo vyskakovacom okne. Do košíka sa tiež dostanete kliknutím na ikonu “košíka” ( ) v pravom hornom rohu obrazovky. Počet jednotlivých lístkov nastavujete v košíku. Po pridaní lístkov do košíka môžete pokračovať v prezeraní stránky, alebo pristúpiť k vytvoreniu objednávky.
2. Vytvorenie objednávky – košík
Objednávku na Lístocheck je možné vytvoriť iba zo stránky košíka. Najprv si však prehliadnite vašu objednávku a zvážte jednotlivé počty lístkov. Ak meníte počty lístkov, nezabudnite stlačiť tlačidlo Aktualizovať, aby sa prepočítala výsledná suma za objednávku. Ak ste s obsahom košíka spokojní, kliknite na Skontrolovať a objednať.
Praktická rada: Ak máte v pláne zakúpiť viacero typov lístkov, je praktické objednávky rozdeliť na eTikety a FanTikety. Ak si totiž objednáte FanTiket a eTiket v jednej objednávke a zvolíte formu úhrady dobierkou, nemôžeme Vám zaslať link na stiahnutie eTiketu skôr, než nám Slovenská pošta potvrdí platbu. Pri eTiketoch preto odporúčame platbu prostredníctvom platobnej brány, alebo prevodom na účet – aby Vám boli k dispozícii v čo najkratšom možnom čase.
3. Kontrola objednávky
Stránka “Kontrola objednávky” je poslednou pred odoslaním objednávky. Ak ste u nás už nakupovali, môžete sa prihlásiť (ak ešte prihlásení nie ste) kliknutím na “Kliknite sem pre prihlásenie”. V opačnom prípade vypíšte, prosím, fakturačné údaje. Ak ste si k objednávke zvolili dopravu, môžete vyplniť inú adresu, na ktorú zásielku pošleme, zaškrtnutím políčka “Odoslať na inú adresu”. Ak si želáte mať prehľad o vašich objednávkach a faktúrach, odporúčame zaškrtnúť políčko “Vytvoriť účet”. V ďalšej časti stránky vyplňte, prosím, mená a priezviská držiteľov vstupeniek. Nasleduje súhrn vašej objednávky a voľba spôsobu dopravy. Viac o spôsoboch dopravy nájdete tu. Ak ste si objednávku skontrolovali a vyplnili pravdivé a správne údaje, vyberte, prosím spôsob platby. Viac o spôsoboch platby nájdete tu. Pre úspešné odoslanie objednávky je potrebné zaškrtnúť políčko “Oboznámil som sa s Obchodnými podmienkami”. Všeobecné obchodné podmienky nájdete tu. Ak si želáte dostávať náš newsletter, v ktorom informujeme o novinkách a nových podujatiach, na ktoré si u nás budete môcť kúpiť vstupenky, zaškrtnite políčko “Prihlásiť ma na odber noviniek”. Kliknite na tlačidlo Objednať s povinnosťou platby.
4. Platba
Ak ste si vybrali jednu z okamžitých platobných metód, budete presmerovaní na stránku platobnej brány 24pay. Platobný proces po vyplnení údajov na stránke platobnej brány môže trvať aj niekoľko sekúnd. Prosím, vyčkajte. Po úspešnej (aj neúspešnej) platbe budete presmerovaní naspäť na stránku Lístocheck.
Ak ste si zvolili prevod na bankový účet, inštrukcie k prevodu nájdete na stránke potvrdenia objednávky a v e-maili, ktorým objednávku potvrdzujeme.
5. Vyhodnotenie objednávky
Na nasledujúcej stránke nájdete zhrnutie vašej objednávky. Ak ste za objednávku zaplatili, môžete si stiahnuť váš eTiket. Tento sumár zasielame aj e-mailom. V prípade neúspešnej platby sa objednávka nastaví na status Čaká na platbu. Zaplatiť za ňu sa opätovne môžete pokúsiť v sekcii Môj účet – Objednávky. Viac o stavoch objednávky nájdete tu.
Zrušenie objednávky
formulár Ak ste za objednávku ešte nezaplatili, môžete požiadať o zrušenie objednávky vyplnením formulára na stránke kontaktov.
Spôsoby dopravy:
Slovenská pošta – poistený list, 1. trieda | 1,70 € |
Slovenská pošta – poistený list, 1. trieda, dobierka | 2,40 € |
Expres kuriér Slovenskej pošty | 5,90 € |
Slovenská pošta – poistený list | 2,60 € |
DPD kuriér | 14,34 € |
Slovenská pošta – poistený list | 2,70 € |
DPD kuriér | 14,34 € |
Slovenská pošta – poistený list | 2,70 € |
Spôsoby platby:
Bankovým prevodom Po odoslaní objednávky pošlite vašu platbu priamo na náš bankový účet SK34 1100 0000 0029 4403 7774. Na identifikáciu platby použite vaše číslo objednávky ako variabilný symbol. Prevod môže trvať aj niekoľko dní. Akonáhle platba dorazí na náš účet, eTikety si môžete okamžite stiahnuť, FanTikety vám zašleme vami zvolenou formou dopravy. |
Dobierka Platba pri doručení je možná iba v prípade, ak objednávate fyzické lístky (FanTikety). Zásielka bude doručená klasickou dobierkou Slovenskej pošty. |
Platobná brána www.24-pay.sk Zaplaťte prostredníctvom platobnej brány 24pay. Po zvolení tohto spôsobu platby budete presmerovaný na zabezpečenú stránku spoločnosti 24pay, kde dokončíte platbu. Následne budete opäť presmerovaný k nám, na www.listocheck.sk. Pri platbe cez 24pay neplatíte žiadne dodatočné poplatky a Vaše údaje sú chránené vysokou úrovňou zabezpečenia. |
Na implementácii platby kartou pracujeme. |
Bankovým prevodom Po odoslaní objednávky pošlite vašu platbu priamo na náš bankový účet IBAN SK34 1100 0000 0029 4403 7774, Swift(BIC): TATRSKBX. Na identifikáciu platby použite vaše číslo objednávky ako variabilný symbol. Prevod môže trvať aj niekoľko dní. Akonáhle platba dorazí na náš účet, eTikety si môžete okamžite stiahnuť, FanTikety vám zašleme vami zvolenou formou dopravy. |
Na implementácii platby kartou pracujeme. |
Správa vášho účtu:
Do správy vášho účtu sa dostanete po prihlásení kliknutím na Môj účet v navigácii. Prehľad všetkých vašich doterajších objednávok si môžete prezrieť v sekcii Objednávky. Vaše meno, priezvisko a e-mail k účtu na Lístocheck si môžete nastaviť v sekcii Upraviť účet. Fakturačnú a doručovaciu adresu, ktoré budú vo vašej nasledujúcej objednávke predvyplnené na stránke Kontroly objednávky, môžete zmeniť v sekcii Upraviť adresy. Vytvorenie účtu nie je podmienkou pre nákup na Lístocheck, avšak bez registrácie nebudete mať do tejto sekcie prístup. Ak si neprajete účet vytvoriť, nemajte obavy, o vašej objednávke kompletný prehľad prostredníctvom e-mailov, ktoré systém automaticky zasiela pri každej zmene stavu objednávky.
Stav vybavenia objedávky:
Ak sa vo vašej objednávke nenachádza fyzický lístok (FanTiket):
a) ak ste objednávku uhradili prostredníctvom platobnej brány 24pay, objednávka sa automaticky považuje za Vybavenú. eTiket si môžete okamžite stiahnuť z potvrdenia objednávky okamžite po zaplatení, z e-mailu, ktorým vám objednávku potvrdzujeme, a v Mojom účte, ak ste sa zaregistrovali.
b) ak ste si zvolili formu platby prevodom na účet, objednávka sa po stlačení “Objednávka s povinnosťou platby” vytvorí v našom systéme a jej stav sa nastaví na Čaká na platbu.Akonáhle potvrdíme prijatie platby na našom účte, stav objednávky sa zmení na Vybavená. V tejto chvíli si môžete eTiket stiahnuť z e-mailu, ktorým vám potvrdzujeme prijatú úhradu, a v Mojom účte, ak ste sa zaregistrovali.
Ak sa vo vašej objednávke nachádza aj fyzický lístok (FanTiket):
a) ak ste si za formu dopravy a platby zvolili dobierku, objednávka sa po stlačení “Objednávka s povinnosťou platby” vytvorí v našom systéme a jej stav sa nastaví na Spracováva sa. Váš FanTiket vytlačíme a odošleme. V tej chvíli sa stav objednávky zmení na Čaká na platbu. Ak obdržíme potvrdenie o platbe od Slovenskej pošty, stav objednávky sa zmení na Vybavená. V tejto chvíli si môžete eTiket stiahnuť z e-mailu, ktorým vám potvrdzujeme prijatú úhradu, a v Mojom účte, ak ste sa zaregistrovali. Upozornenie: V prípade dobierky Vám na e-mail zašleme PDF faktúru s vodotlačou “Zaplatené”, čo znamená, že túto faktúru nemáte uhrádzať žiadnym spôsobom. Za objednávku musíte zaplatiť Slovenskej pošte.
b) ak ste objednávku uhradili prostredníctvom platobnej brány 24pay, objednávka sa vytvorí v našom systéme a jej stav sa nastaví na Spracováva sa. eTiket (aj PDF verziu FanTiketu) si môžete okamžite stiahnuť z potvrdenia objednávky okamžite po zaplatení, z e-mailu, ktorým vám objednávku potvrdzujeme, a v Mojom účte, ak ste sa zaregistrovali. Váš FanTiket vytlačíme a odošleme. V tej chvíli sa stav objednávky zmení na Vybavená.
c) ak ste si zvolili formu platby prevodom na účet, objednávka sa po stlačení “Objednávka s povinnosťou platby” vytvorí v našom systéme a jej stav sa nastaví na Čaká na platbu.Akonáhle potvrdíme prijatie platby na našom účte, stav objednávky sa zmení na Spracováva sa. V tejto chvíli si môžete eTiket stiahnuť z e-mailu, ktorým vám potvrdzujeme prijatú úhradu, a v Mojom účte, ak ste sa zaregistrovali. Váš FanTiket vytlačíme a odošleme. V tej chvíli sa stav objednávky zmení na Vybavená.
Praktická rada:
Ak máte v pláne zakúpiť viacero typov lístkov, je praktické objednávky rozdeliť na eTikety a FanTikety. Ak si totiž objednáte FanTiket a eTiket v jednej objednávke a zvolíte, napríklad, formu úhrady dobierkou, nemôžeme Vám zaslať link na stiahnutie eTiketu skôr, než nám Slovenská pošta potvrdí platbu. Pri eTiketoch preto odporúčame platbu prostredníctvom platobnej brány, alebo prevodom na účet – aby Vám boli k dispozícii v čo najkratšom možnom čase.