Ako zmeniť meno na vstupenke

20. novembra 2018

Nemôžete sa dostaviť na koncert? Niekto z vašej skupiny ochorel? Predali ste vstupenky? Tu nájdete informácie o tom, ako zmeniť meno na vstupenke.

Už uhradené objednávky nie je možné podľa našich VOP stornovať. Ak sa Vy alebo niekto z Vašej skupiny nemôže zúčastniť koncertu, na ktorý máte zakúpené vstupenky, je možné zmeniť meno na vstupenke (jedenkrát bezplatne pre každú vstupenku).

1. Meno na vstupenke môžete zmeniť sami

Ak ste si vytvorili účet na listocheck.sk a máte v sekcii Moje vstupenky prehľad o svojich zakúpených vstupenkách, stačí v tejto sekcii zmeniť meno na každej želanej vstupenke. Prihláste sa do svojho účtu na listocheck.sk (alebo listocheck.cz) a v sekcii Moje vstupenky kliknite na "zmeniť meno" pri každej vstupenke, na ktorej si želáte zmeniť meno. Jedna takáto zmena na vstupenku je bezplatná. Ak si želáte zmeniť meno aj druhýkrát, akcia bude spoplatnená sumou 10 Eur (250 Kč).

2. Ak ste si účet nevytvorili, napíšte nám na support@listocheck.sk

Zmenime meno na vstupenke za vás. Dajte nám vedieť na support@listocheck.sk číslo vašej objednávky a aké meno nahradí aké. Z bezpečnostných dôvodov je potrebne, aby ste o zmenu mena požiadali z tej e-mailovej adresy, ktorá bola použitá pri objednávke vstupeniek.

3. Čo s FanTiketmi? Je treba vytlačiť nové vstupenky?

FanTikety so zmeneným menom už nebudú zaslané poštou. Pre vstup na podujatie si vytlačte PDF vstupenky z emailu, alebo stačí ukázať QR kód zo vstupenky na displeji Vášho mobilného telefónu